Klantbeleving

Wat is Klantbeleving?

Klantbeleving geeft aan hoe de communicatie tussen uw bedrijf en uw klant wordt ervaren. Het woord klant staat hier centraal en dat betekent dan ook niets meer dan dat het gaat om hoe de beleving van de communicatie voor uw klant is.

 

De beleving van uw kant wordt hiermee op de voorgrond gezet. Als we het hier hebben over de communicatie tussen u en uw klant, dan hebben we het niet alleen over een telefoontje naar uw klantenservice of de e-mail die door u behandeld wordt. Het gaat bij klantbeleving over alle communicatie uitingen van een bedrijf. Dit betekent dat de klantbeleving dus ook wordt gebaseerd op reclames, campagnes en andere uitingen van uw bedrijf naar de buitenwereld toe. Het is dan ook zeer belangrijk dat alle uitingen naar de doelgroep op zorgvuldige wijze worden uitgevoerd.

 

Een negatieve klantbeleving van een persoon bereikt door middel van mond-tot-mond reclame al snel vijf andere personen die ieder ook weer vijf andere personen bereiken, etc.

wat is klantbeleving

U bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Testrr will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.